آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

افزایش ۲ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۶۶۰۹۰
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
افزایش ۲ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱
رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی از افزایش ۲ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قربان اعظمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: قرار است ۲ دوره از مسابقات کشوری فدراسیون به میزبانی شهرستان‌های سبزوار و مشهد در بخش آقایان و بانوان را میزبانی کنیم.

وی افزود: مطابق سنوات گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم کلاس‌های تئوری مربیگری درجه یک و دو و حتی بین‌المللی را نیز برگزار کنیم. در حال حاضر یک سیستم الکترونیکی داوری را از فدراسیون به مشهد منتقل کرده‌ایم و پیرو آن کارگاه‌های داوری خود را می‌گذارنیم.

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در حال آماده‌سازی تیم‌های خود برای مسابقات لیگ برتر هستیم تا در صورت اعلام فدراسیون تیم‌های خود را به مسابقات اعزام کنیم.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۰ جمعیت ورزشکاران استان ۲۰۰۰ نفر بیشتر شده است.

اعظمی بیان کرد: در حال حاضر به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از طرف اداره ورزش و جوانان مشهد در پارک ملت مشهد به مدت ۱۰ روز همایشی گذاشته‌اند و ورزشکاران هیات کونگ‌فو و سایر هیات‌های ورزشی در این همایش حضور دارند. در حاشیه این همایش نیز هیات استان نسبت به جذب و ثبت‌نام ورزشکاران برای حضور در دوره‌های اوقات فراغت و استعدادیابی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: کلاس‌های اوقات فراغت کونگ‌فو زیر نظر هیات استان، هلال احمر، آستان قدس و شهرداری مشهد برگزار می‌شود و ورزشکاران می‌توانند از طرق مختلف در دوره‌های اوقات فراعت شرکت کنند، اما تمامی کلاس‌ها تحت نظارت هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رییس هیات کونگ‌فوی خراسان رضوی تصریح کرد: شهریه تمامی کلاس‌ها طبق نرخ‌های مصوب از سوی اداره‎کل ورزش و جوانان استان تعیین می‌شود. درجه و گنجایش و سایر امکانات باشگاه بر اساس استاندار‌های اعلامی نیز در هزینه کلاس‎‌های اوقات فراغات تاثیرگذار است. به عنوان مثال کلاس‌های آموزشی تحت نظر آستان قدس در محدوده خیام حدود ۱۵۰ هزار تومان و برخی کلاس‌ها در محدوده حاشیه شهر نیز ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان شهریه دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->